fredag 26 september 2014

Fredag...


 
 
Hej på er! Redan fredag igen! Jag har haft mycket på kvällarna senaste tiden... Eftersom jag jobbar på två skolor och sen har egna barn är det några föräldramöten som ska klaras av. I eftermiddag ska jag därför sluta lite tidigare, det ska bli skönt :) Förra helgen blev det ett nyinköp till tv-rummet... Vi har inte haft någon matta under bordet där på ett tag. Men så hittade jag en mockarya i nyskick på Blocket till ett bra pris och slog till! Tänk så bra det är med Blocket :) Tror dock att jag ska piffa om med soffkuddarna så de färgmatchar lite bättre... Ett roligt pyssel!

 

 
 
Sen så har vi fått tillökning också! Katten Tezz som fick en kull ungar i våras blev snabbt gravid igen. Vi har verkligen undrat hur det skulle gå för hon har på senaste tiden sett ut som om hon skulle spricka! Och häromdagen så födde hon åtta!!! små ungar i yngsta dotterns garderob medans vi var på jobb och i skolan. Det måste vara en ovanligt stor kull (förra gången fick hon fyra), men alla verkar må bra hittills... Så nu har vi att göra hela hösten :))
 
Trevlig helg och stor kram! /Anki


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar