onsdag 13 augusti 2014

Perrongverandan...


Några bilder på den älskade perrongen som vi använder som veranda. När vi köpte Stationen för 15 år sedan fanns inte perrongen, den var bortriven. Efter några år när vi skulle lägga om taket lät vi snickarna bygga en ny efter gamla ritningar. De gjorde den dock ca en halv meter djupare utifrån våra önskemål, så att vi får en bra sittplats. Vi gillar den såå mycket! I år har vi även en liten dagbädd som är mycket populär både hos människor och katter :) Jag har sovit middag där några gånger i sommar... Underbart!

Hur har ni det annars? Jag är igång och jobbar för fullt. Detta läsår ska jag jobba på två grundskolor (istället för på tre som förra läsåret). Jag är glad för det och hoppas jag ska känna mig mindre splittrad!

Sköt om er! Kramisar Anki 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar