fredag 30 november 2012

Så skönt...

 
...det är med helg!
Men jag ska inte klaga, har haft en mycket bra dag med utbildning i Visby - på Lantmäteriet faktiskt. Det ingår ju i mitt jobb att ha koll på yrken!
Sen var det så underbart att komma hem och tända i vedspis och kakelugn, värma lite glogg och bara koppla av (en liten stund i alla fall.)
Nu ska ni få se vad det är i denna låda...
 
 
Jo, det är min smyckesverkstad - eller en del av den. Silversmidet har jag i andra lådor. Någon gång i framtiden hoppas jag att jag ska få plats med att ha allt framme, men just nu funkar det inte. Idag fick jag en ny leverans med pärlor och grejer, så jag har inte kunnat låta bli att pyssla lite ikväll.
 Ska försöka sälja lite smycken nu till jul.
Ha en underbar 1:a A D V E N T !
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar