fredag 23 augusti 2013

Sensommarblommor...


Dagarna är fortfarande varma här på ön och blommorna trivs på perrongen. Penseérna har blivit utbytta mot astrar, lobelia och lite annat. Den här kalanchoe'n var jag på väg att kasta för någon vecka sen men upptäckte att den var full med nya knoppar... Den blommar ansin som man säger på gotländska och får vara med ett tag till.

Veckan har gått ruggigt fort, det blir väl så när man jobbar på olika ställen. Jag har pratat med och inför en massa nya trevliga elever och personal. Det känns lite rörigt i huvudet som alltid när man är ny på en arbetsplats (och jag har dessutom två nya arbetsplatser + min gamla.) Skönt ska det bli med helg i alla fall. Ska på en liten kräftskiva ikväll hos syster min, det ska bli trevligt och gott!

K R A M   P Å   E R !
//Anki






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar