söndag 25 maj 2014

Varva ner...



Har inte tänkt så mycket på bloggandet de senaste dagarna. Det känns som om jag haft fullt upp med att varva ner. I jobbet har det varit maxat med grejer att tänka på sista tiden, men nu hoppas jag att det börjar lugna ner sig... Vilken underbar helg det varit! Vädret alltså! U N D E R B A R T! Idag är det Mors Dag och vi har varit hos min mamma och firat henne och ätit tårta! Och så blev jag firad av mina fina ungar i morse. De hade varit på Ladan i Hemse och handlat fina saker till sin mamma! Får visa en annan gång!


Här på Stationen har vi många uthus och förråd. Jag glömmer ibland vad vi har för grejer :) Den här charmiga spegeln hittade jag idag på dasset (som vi bara använder till förvaring nu för tiden). Söt va'?



O C H i går kväll födde vår katt Tezz fyra små ljuvliga kattungar - två röda och två mörka! Allt gick superbra men oj vad vi var nervösa. Vi turades om att sitta hos henne hela kvällen! 
Nu väntar tre dagar med jobb, sen blir det helg igen!

 Ha en skön vecka!
Kramar Anki 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar