söndag 31 augusti 2014

Söndagkväll...


Det är något visst med att vara igång och jobba. Jag njuter så av helgerna! När jag har semester så känns dagarna i stort sett lika, men nu när jag jobbar så infinner sig den där sköna helgkänslan... Jag hinner tyvärr aldrig allt som jag vill göra bara. Sonen har blivit lovad ny färg på väggarna i sitt rum, något som jag tänkte sätta igång med idag men så blev det inte. Istället tog jag och barnen en tur till skogen och kollade svamp, men det var dåligt med det... Får ta en annan skog nästa helg, tror jag :)

Några bilder på skåpet som står i vårt sovrum. Själva skåpet har makens morfar byggt 1933. Tavlorna och krukan är superbilliga loppisfynd och faten kommer från en container på återvinningsstationen...

Ha en fin vecka! Kramar Anki 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar