fredag 20 februari 2015

Ledig fredag...



Har återigen haft en ledig fredag! Har gått den obligatoriska skogspromenaden, legat i soffan och sett en historisk film, handlat, städat pyttelite, fixat semlor tills barnen kom hem från skolan och bara låtit tankarna fara hit och dit! 
Sörjer lite för att chefen sagt att nu får det vara slut på min lilla tjänstledighet... Jag ska inte klaga egentligen för jag har en jättebra chef som lyssnar och försöker förstå och låtit mig vara tjänstledig trots att jag "inte har rätt till det"! Men jag tror verkligen på det där med Å T E R H Ä M T N I N G ... Jag har verkligen älskat mina lediga fredagar och njutit varenda sekund...

Hoppas helgen blir fin!!! Här har barnens sportlov börjat och vi har haft en mysig kväll med tacos och fredagsmys, precis som de vill ha det :))

Ta hand om er! Kramar Anki 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar