tisdag 7 april 2015

Pelargoner pelargoner...

 

Jag har gått och väntat på att det skulle bli en lite varmare dag då jag kunde stå ute och plantera om alla våra pelargoner. Igår äntligen kom den dagen, så nu har alla pellisar fått ny jord. Känns så bra :) Och så skönt det var att stå utomhus och hålla på med det där. Annars brukar det vara blomjord i hela huset.

Kom på att jag glömde önska Glad Påsk här på bloggen... Jag gör dock ganska ofta uppdateringar på Instagram där jag heter Ankik73. Men vi har haft en fin helg. I fredags fyllde min syster 50 år. Vi blev bjudna på mat på Lilla Bjers Gårdskrog och det var jättehärligt och gott! I lördags var vi bara hemma och tog det lugnt. I söndags var vädret riktigt tråkigt, vi åkte vi till bowlinghallen och bowlade några serier bara vi fem i familjen. Det blev en mysig dag. Och igår var vi utomhus hela dagen... Härligt!

Nu väntar några dagars arbete igen men jag tror jag ska ta ledigt på fredag faktiskt! Det är så lugnt på skolan när det är lov...

Vi ses! Kramar Anki
 
 
 



 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar