söndag 3 maj 2015

Perenner och att sova middag...


Så skönt det är med långhelg... 
Fredagen kändes exakt som en lördag och så kom en lördag till på det :) Maken har dock jobbarhelg så riktigt som vanligt är det inte. Vi har dessutom bara en bil i helgen eftersom den ena står på verksta'n. Igår fick jag låna bil när sonen skulle skjutsas på sin parkourträning. Jag passade då på att åka till en tjej i Rone som säljer perenna-plantor för bara 10 kr/styck. De är ganska små men jag köpte av henne förra året också och de tog sig jättefint. Och för bara 10 kr kan man ju chansa lite. Jag var väldigt sugen på att gå ut och plantera direkt igår men vädret var inte så kul, fem grader, regn och rusk... Så jag kröp ner bredvid den här killen - gamle Tarzan - i stället, såg ett avsnitt av Restoration Home och sov middag på det. Det var inte så dumt det heller... 

Hoppas på lite sol idag!!! Kramar Anki 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar