söndag 5 maj 2013

Hemma igen...

...efter två dagar i huvudstaden.
I fredags var jag på en minnesstund för vår vän Kasper som hastigt gick bort för ett tag sen. Minnesstunden hölls vid Nyckelvikens Herrgård i Stockholm. Allt var mycket vackert, men väldigt väldigt sorgligt.





















Stället är underbart. Jag kan verkligen rekommendera ett besök där!



















































Lördagen tillbringade jag i sällskap med min systerson Kristofer. Vi besökte Etnografiska Museet, åt god mat och strosade sedan runt i gamla stan. Vilken skön dag! Och Stockholm är ju fantastiskt vackert på våren! Men som sagt, nu är jag hemma igen och tror att jag ska gå ut och städa lite på perrongen!

Ö N S K A R er en fin söndag! Kramar Anki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar