söndag 10 november 2013

Hmm...

...hade velat skriva ett inlägg om vilken mysig helg vi haft men nej, det har vi ju inte haft... Maken har åkt in och ut från sjukhuset sen i onsdags. Det är inget superallvarligt men svårt och smärtsamt för honom. Inte kul men vi får hoppas det vänder snart!!! Imorgon väntar jobbet för min del, jag känner mig inte jätteinspirerad nej, men det får gå. Ibland är det svårt med ett jobb där man är ensam om arbetsuppgifterna. Jag är ju inte oumbärlig på något sätt men det är ju ingen som automatiskt tar över det som ligger på mitt bord. (Tror ni förstår vad jag menar.)

I glasverandan har tomtenissarna åkt fram... Jag brukar aldrig ta fram en endaste julgrej innan december men jag kunde inte låta bli. Och titta så gulligt Smulan la sina tassar runt nissen!


Vi ses! Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar