tisdag 3 december 2013

Stängt...



Levide Station är stängd. Ja, sen snart 50 år tillbaka... Hittade den lilla skylten på en antikaffär för några år sedan och den passar bra i biljettluckan, eller hur?!

Oj oj, är riktigt seg i dag eftersom jag kom med färjan i natt. Har varit i Växjö på en riktigt bra konferens för studie- och yrkesvägledare. Men nu är det roliga projektet slut som jag deltagit i under tre terminer med gratis fortbildning. Kommer att sakna det... För övrigt har jag drabbats av en riktigt seg förkylning. Är så himmelens trött på den. Sover dåligt, orkar inte träna, är inte jättesjuk men mår inte heller bra. Skulle kanske behöva vara hemma från jobbet några dagar men jag ligger redan efter med alla samtal inför elevernas val till gymnasiet. Vi får hoppas jag blir kry snart!!! 

Hoppas allt är bra med er i decembermörkret! Kramar Anki  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar