lördag 28 december 2013

Tid...


Så underbart skönt att ha lite tid över till att njuta av julen och ledigheten... När jag kollar runt på några olika bloggar märker jag att vissa redan börjar plocka bort julen. Jag fattar ingenting :) Nej, här på Stationen njuter vi för fullt av jullovet. I N G E N   S T R E S S ! Idag tog jag och barnen kollektivtrafiken (lyx för mig som åker så mycket bil i jobbet) till Visby och kollade rean. Jag köpte några finfina vita porslinskottar till granen (som får stå kvar till Tjugondag Knut åtminstone!) Annars blev det inga större fynd för min del, men det var mysigt att strosa runt och titta.

Ett par bilder från köket, vinklar som inte fotograferas så ofta. Visst har vi högt i tak?

Trevlig helg (igen!) Kraaam Anki 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar