fredag 21 februari 2014

Inget flyt...


Nej, jag tycker inte vi har flyt nu... Erik mår inget vidare... Inlagd på lasarettet igen... Två av barnen har varit sjuka så det blev vab för mig idag. I och för sig lika bra för jag har känt mig helt slut. Tur det är sportlov den kommande veckan!

I G Å R var dock en helt ok dag. Jag var i Visby på en syv-nätverksträff. Efter blev det ett besök hos frisören. Sen hem en liten stund och på kvällen var jag på en föreläsning av en Feng Shui-expert som heter Birgitta Tryberg. Vad jag inte visste att hon bor bara några kilometer bort från oss... Kul!
Jag har intresserat mig för Feng Shui ganska länge, har dock inte riktigt haft koll. Men Birgitta förklarade så bra och enkelt! Jag blev jätteinspirerad :) Så här kommer ett par bilder från dagens Feng Shui-inspirerade hörn med: ljus, inramad spegel, glas, runda former, sned placering, in med naturen, saker man gillar och känns rogivande (för mig)... Kanske inte optimalt med de vassa bordshörnen, men det stör mig inte, så då får det vara! Och så ska jag snart ta tag i att rensa ut en del onödiga grejer. Ge bort urvuxna barnkläder och annat :)
Spännande detta! Ha det gott hörrni och trevlig helg!!!

Kramar Anki  




En tröttis... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar