måndag 6 oktober 2014

Mysa till det...

 
 
H E J, hur är det?
 
Själv har jag haft en skön ledig helg! Jag har fått chansen att gå ner till 90 % i arbetstid fram till årsskiftet vilket innebar att jag var ledig i fredags. Det var såå underbart! Visserligen var jag på jobbet en timme på morgonen eftersom jag inte kunde boka av ett viktigt möte, men sen var jag hemma och pysslade i lugn och ro, sov ett par timmar och på kvällen var jag på en rolig middag med några goda vänner. Hade ont i skrattmusklerna efteråt :))
 
Försöker mysa till det hemma nu när vi kommit in i en annan årstid. Det behöver inte köpas nytt hela tiden, utan ofta räcker det med att man flyttar runt lite saker, så luras hjärnan :) Jag har ett skåp inne och ett förråd ute där jag förvarar prylar så kan jag ställa tillbaka och ta fram allt eftersom... Tyget på kökssoffan är en bordduk egentligen... Man måste ha lite fantasi när det gäller inredning!
 
 
Kraaam Anki 
 

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar