fredag 5 april 2013

Kustnära...


London i all ära men Gotland har faktiskt ganska många M Y C K E T trevliga inredningsbutiker... I dag har jag varit på nätverksträff i Visby och efteråt passade jag på att kolla i denna mysiga affär som heter Kustnära och ligger på Adelsgatan. Det blev inget köpt men det är roligt att bli inspirerad! Istället storhandlade jag ca 50 meter foder och golvsockel på ett byggvaruhus innan jag åkte hem :)




Och så en bild på mig med nya vårfrisyren! Med jämna mellanrum får jag för mig att jag ska ha långt hår och så låter jag det växa ut ner till axlarna ungefär. Sen står jag aldrig ut längre utan kapar av det :) Att man aldrig lär sig :) :) :)
Nu är det nog snart dags för mig att stoppas i säng. Imorgon ska jag upp med tuppen och åka till stan igen och vara vakt på högskoleprovet. Lägligt nog kom det en ny tidning - Lantliv - i brevlådan idag, så då har jag något att bläddra i medans jag vaktar...

Hoppas vårsolen kommer att lysa på er alla i helgen! Kram Anki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar