fredag 12 april 2013

Lunchrast...


Just nu har jag lunchrast på jobbet och passar då på att göra ett litet inlägg! Igår var jag in till Visby och blev så lycklig när jag såg att Berså i Tofta var öppet. Ännu lyckligare blev jag när de hade halva priset på all keramik från Sthål som jag gått och suktat efter... :) En liten skål blev inhandlad, perfekt till tvålarna från Sardinien och London! Men man kan naturligtvis ha skålen till godis eller något annat också förstås! Den kommer nog att få flytta runt lite :)

K R A M  på er och hoppas helgen blir bra på alla sätt!!! //Anki



3 kommentarer:

  1. Så här efteråt blir jag full i skratt varje gång jag ser inlägget. Man kan tro att jag ska äta en italiensk tvål till lunch :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha...vad jag skrattade nu när jag såg vad du skrivit!!! Men vem kan motstå en fin tvål till lunch..?!?! :) Älskar just dem tvålarna, brukar alltid köpa på mig ett gäng när jag är i Italien. Förra veckan funderade jag faktiskt på om jag skulle köpa in dessa till butiken....men jag har inte riktigt bestämt mig ännu!
    Snyggt med Sthålfatet förresten! :)

    SvaraRadera
  3. Ja, dessa tvålar är underbara. Tror säkert de skulle kunna gå åt i din fina butik!

    SvaraRadera