onsdag 18 september 2013

Emmaboda...

Befinner mig just nu i Småland på 2 dagars utbildning tillsammans med en hel hög andra studie- och yrkesvägledare! Idag har vi lyssnat på olika föreläsningar som alla handlat om entreprenörskap. Tina Thörner var en av föreläsarna. Många inspirerande ord blev det!

När dagens föreläsningar var slut packade jag och fyra kollegor in oss i bilen och körde till Butik Norregård som ligger 1,5 mil härifrån. Jag har följt deras blogg ett tag och det var jätteroligt att besöka den lilla mysiga butiken i verkligheten! Väl värt ett besök! 







Vad jag har i påsen på bilden får jag visa en annan gång :)
Dagen avslutades med ett biobesök och Monica Z-filmen. Såå bra! Vilken kanondag! Men nu är jag trött!! Hoppas ni också har det bra!

Kramar Anki 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar