söndag 15 september 2013

Kuddar...


...kan man A B S O L U T aldrig få för många av!






Så här på söndagskvällen kan jag ibland känna mig besviken på att jag inte hunnit mer under helgen... Jag tror jag har helt orealistiska idéer om hur mycket jag klarar av :) När jag tänker efter vad jag gjort denna lördag och söndag så har jag bl.a. : sytt kuddfodral, tvättat, tränat, varit på naturskönt ställe med barnen och promenerat, storstädat och tvättat bilen, hjälpt min mamma, plockat äpplen, lagat mat, hjälpt kompis med att flytta, blivit bjuden på restaurang av kompisen, handlat, sett film, städat... Ja, det är ju inte klokt egentligen?! Och ändå har jag inte räknat upp allt. Varför känna sig besviken? Upp med hakan! Nu är en ny vecka på gång. På tisdag ska jag på kurs till Emmaboda, ska bli spännande...

Sussa gott nu! Kramar Anki 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar