fredag 25 oktober 2013

Inspiration...


Om jag nu var lite lat igår så har jag haft mer ork idag! Det är så det är med mig, behöver ladda batterierna ibland :) 
Jag började dagen med att putsa och sätta in innerfönster i köket. Klistra remsor är knepigt men något som jag lärt mig med åren. Tur att det ännu finns att köpa! Inte så många som har gamla fönster, tänker jag. 
Sen har dagen gått i ett flygande fläng med äppelplockning och golvskurning bl.a. Jag var till Hemse en sväng också, vi har ju världens bästa tygaffär "Birgits Stuvbod" (som tyvärr ska stänga inom kort!) Jag köpte ett par linnetyger i grå toner som ska göra glasverandan lite höstmysig, tänker jag. Blev så inspirerad av en bild från Zara Home: 


(Tyvärr missade jag att besöka butiken när vi var i Stockholm...)
Imorgon ska jag vara provledare på Högskoleprovet. Det brukar bli en lång dag... Som tur var damp senaste numret av Lantliv ner i brevlådan så jag har nåt att bläddra i imorgon! Men temat verkar vara J U L ... är inte riktigt redo för det egentligen, har ju fullt upp med hösten :)
Men det blir nog bra ändå!!! 

Trevlig helg på er! Kramar Anki 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar