tisdag 1 oktober 2013

Trasmattegolv...


När man renoverat ett ruckel år ut och år in blir man emellanåt alldeles supertrött på renovering. Denna höst hade vi egentligen planerat att lägga in ett nytt golv här i tvättstugan, men jag börjar inse att det nog inte blir något nytt golv... inte nu i alla fall. Så häromdagen la jag ut trasmattor på så gott som hela golvet :) Min mammas största passion är att väva så vi har ju en del att ta av... Ska bara tänka ut något bra gnistskydd framför kaminen bara. Annars blev det mjukt, lite varmare och ja... ganska trevligt med trasmattegolvet!






Idag är jag återigen hemma med en vrålförkyld dotter. Imorgon är det Stortorgdag på Hemse och den vill ju ingen missa, så vi får hoppas hon piggnar på sig snabbt nu!

 H A   D E T   G O T T !!! //Anki 

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Du skulle ju sagt att du är bloggare när du hälsade på:)))
    Lägger till Dig i min lista direkt!
    Ha det bäst & Tack för fina kommentaren;))
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Haha, det tänkte jag inte på! Ha det bra du med!!! Kram

    SvaraRadera