söndag 13 oktober 2013

Mer före och efter...



Hej på er! Hoppas ni alla har haft en fin helg! Här har vi haft ett strålande höstväder! Igår var min kompis Kattis med sin lille son R här och vi hade en sån mysig dag. Idag har jag latat mig, sovit middag till och med och ikväll har jag varit och tränat. Skönt!

Jag lovade ju fler före- och efterbilder. Här kommer ett par från baksidan av Stationen. Den överst är alldeles nytagen och den nedanför är från september 1999 när vi precis köpt Stationen...  


Hela huset var ett riktigt ruckel. När jag ser den här ynkliga bilden är det svårt att förstå hur vi kunde se någon charm i det. Stackars lilla Stationen... så väldigt illa medfaren... 



Och så här såg det ut på tiden när det begav sig. Har dock ingen aning om vilket år bilden är tagen. 


En sommarbild från 2005 (tror jag) då perrongen var uppbyggd igen. Hörsne Bygg AB hjälpte oss med det! Vi har slitigt mycket själva men inte med allt :) 

Det var allt för ikväll! Sköt om er! Kramar Anki 




2 kommentarer:

  1. Åh,vilket charmigt hus ni har..
    Går själv i veranda tankar o såå fina detaljer det var på era gamla stolpar..:) Vill ha!!
    Såg att du tyckte att er gavel såg konstig ut..Absolut inte,sätt typ en vit solfjäder-blomster-ställning och en ros eller klematis i den.. Skulle bli så charmigt,tror jag..
    Kram på dig/ Marie

    SvaraRadera
  2. Tusen tack! Ja, man blir ju hemmablind men visst, jag tycker också det är charmigt. De där ursprungliga detaljerna på stolparna var något som våra snickare inte hade tålamod till så vi sa att vi skulle fixa de där "bågarna" själva. Det har dock inte blivit av... än :)
    Och tack för tipset med en blomsterställning. Ska fundera på det!!! Kramar Anki

    SvaraRadera