fredag 31 januari 2014

Fredag...

...och återigen friska vindar med mera snö. Lite mysigt är det allt, men jag gillar inte att vara ute och köra i detta väder så jag flexade ut lite tidigare från jobbet idag. Vi har en liten grusväg in till oss som brukar kunna driva igen ordentligt men det gick bra! Handlade hem gott fika och sitter nu framför brasan och pustar ut :) 
Imorgon är det meningen att jag och Erik ska få en miniweekend i Visby med övernattning på Wisby Hotell! Barnen ska få vara hos min snälla syster. Jag har sett framemot det länge och hoppas verkligen inte att något ställer till det... Erik har precis tillbringat ett dygn på sjukhuset med sitt krångliga hjärta, men mår bättre igen... Så, vi får hoppas hoppas... Jag har ju köpt en ny klänning också. Det är gjord av linne med en lös överdel i spets. Jag hittade den på Klädbutiken i Hemse för halva priset! Den är bara såå fin! Kunde inte låta bli :))

Önskar er en superskön helg!!! Kramar Anki 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar