torsdag 16 januari 2014

Vintermorgnar...


...är inte alltid så roliga... I vår familj är vi kvällspigga och morgontrötta. Ingen bra kombination när man ska upp tidigt. Jag försöker alltid gå upp vid 6-tiden för att hinna elda lite, duscha och väcka barnen. Just nu längtar jag infernaliskt efter att det ska vara ljust ute kl. 6! Men det är det inte än... Tur att vi har lite snö som piggar upp en aning.



Igår var det min 41-årsdag! På jobbet var det en ovanligt svår dag. Kändes inte som jag redde ut allt som skulle göras riktigt :( Men för övrigt var dagen trevlig med sång, tulpaner, paket och god mat! Av maken fick jag en övernattning på Wisby Hotell och av min mamma en pall ved. Svärföräldrarna hade skickat pengar och i brevlådan låg ett gulligt paket från syster min. Barnen hade också varit ute och shoppat - ett halsband, en underbar italiensk tvål, ett ljus... De har koll på vad mamman gillar minsann :)

41 år... jag förstår inte. Tiden går så fort...

Vad har ni för er idag då? Om ni är ute och kör på vägarna, var försiktiga i halkan!!! K R A M //Anki 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar