söndag 10 mars 2013

Beck & Rep och Grön Umbra...




Jag ångrade mig med den ljusgröna färgen som jag målade biljett-badrumsskåpet med. På sistone har jag blivit förtjust i en olivgrönaktig färg som vi hittat lite varstans här på Stationen då vi renoverat (kolla nedan). Nära oss finns ett ställe som heter Beck & Rep som säljer bl.a. byggnadsvård, så igår fick det bli ett besök där och efter lite letande hittade vi ett färgpulver som heter Grön Umbra...



...hem och blanda färg och måla... Och ja, jag tror jag känner mig nöjd nu!!
V A D   T Y C K E R   N I ?
Nu är det snart ny vecka... helgen har gått fort! Ha det gott! Kramis!



2 kommentarer:

  1. Jeg synes at fargen er kjempefin ! Ligner på en av fargene de bruker i kirkene her til lands , og jeg synes den er flott ! God helg til deg !

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är den fin! Ha det bra du med!!! Kram Anki

    SvaraRadera