fredag 1 mars 2013

Sportlov=Pyssellov...


Åh, så skönt det är att vara ledig ett par dagar extra... Jag kan dock inte skryta med att vi sportat särskilt mycket på sportlovet. (Jo, Elsa har spelat fotbollscup förresten.) Men för min del har det mer varit ett pyssel-lov...
Måste bara visa en bild från sonens rum som vi städat ordentligt. Han rensade undan en massa grejer från sina hyllor och sen fick jag se hur han ställt upp dessa tomma nässprayflaskor fint på rad. Jag tänkte först att han har ett mycket udda samlarintresse, sen tänkte jag tillbaka på mina egna samlarnojor med plåtburkar, gamla tidningar, tändsticksaskar, kockums m.m. som började när jag var i hans ålder. Så jag ska väl inte säga nånting... :) 
Sen har jag fortsatt virka mormorsrutor... Det hade varit trevligt med en filt... men det tar väl ett par år...




Ett par besök i Visby har det också blivit i det vackra vädret. Lite shopping, lite Fornsalen, lite bio, lite fika... Trevligt som alltid!
Ö N S K A R  er alla en skön helg! //Anki




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar