söndag 3 mars 2013

Lugn söndagskväll...


...efter fixarhelg... Kanske kanske ska golvet i vårt blivande sovrum läggas i veckan så i helgen har jag målat färdigt taket. Fyra gånger har jag målat det nu så för tillfället är jag lite trött på målning (vi har dock MASSOR med målarjobb kvar...) Fint blev det i alla fall!


Jag har också avlägsnat gammal färg från garderobsdörren med varmluftpistol. Slitigt! Och jag har fortfarande halva dörren kvar... Man kan ju göra det enkelt för sig och köpa nya dörrar men vem har sagt att det ska vara enkelt? Denna dörr har vi köpt från Toggas Byggåtervinning i Visby och den är ju bra charmigare än en ny dörr. Eller hur?

 Före...
Efter...

Ekstakusten fick också ett litet besök av oss även denna vackra söndag!
Ha en härlig vecka nu! Själv ska jag på kurs till Oskarshamn - Motiverande samtal och Digital Vägledning - ska bli spännande! Nu ska jag packa! Kram från oss på S T A T I O N E N !!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar