söndag 30 juni 2013

Dagvill...



...är ordet som passar bra in på hur jag känner mig för tillfället :) Jag kom på att jag skulle gå in här på bloggen och önska trevlig helg men kom på att det är söndag idag. Dagarna flyter ihop på ett sådant där skönt sätt. De senaste dagarna har vi varit på utflykt, badat i havet, haft många besök, ätit massor av god mat, fikat, målat fönster... Igår tog jag mig an den stora vedhögen och stod ute hela dagen vid klyven och slängde in ved i vedboden. Idag har jag träningsvärk i hela kroppen. Aj aj, men det är skönt att vara igång med veden! Det är en hel del kvar som ska klyvas och staplas in... Tänk vad det ska spraka i kakelugnen i vinter :)
Passar på att visa vår lilla låda som vi har utanför dörren med lite sallad och kryddor och annat... och eftersom det redan är söndag nöjer jag mig med att önska en trevlig dag!
K R A M på er!!! /Anki



2 kommentarer:

  1. Ååå ønsker meg en urtehage :-))

    SvaraRadera
  2. Ja, det är härligt! Och den behöver ju inte vara så stor :-)

    SvaraRadera